Υγεία

Πετράλωνα – Διαλύουν το Κέντρο Υγείας για τους εμβολιασμούς

Πριν λίγες μέρες πληροφορηθήκαμε ότι στις αρχές του Φλεβάρη 2021 θα σταματήσει να λειτουργεί το Κέντρο Υγείας και ο μοναδικός Γενικός γιατρός που έχει απομείνει στην ΤΟΜΥ Κεραμεικού θα μεταφερθεί σε ένα δωμάτιο ώστε όλοι οι χώροι στο ισόγειο του κτιρίου που ήταν για τα επείγοντα περιστατικά, ιατρεία, φαρμακείο, διοίκηση για την ΤΟΜΥ, θα μετατραπούν σε χώρους εμβολιασμών.

Υγεία

Πετράλωνα: Δράσεις ενάντια στην διάλυση της Πρωτοβάθμιας Υγείας

Μπορεί να διανύουμε το δεύτερο κύμα της πανδημίας του Covid-19 στην Ελλάδα, αλλά όπως και για την λειτουργία των νοσοκομείων έτσι και για την πρωτοβάθμια περίθαλψη οι κυβερνώντες δεν διαθέτουν…